top of page

Mukminpro Group

Public·79 members

Cambuur NAC kijken live 15/10/2023

Sportclub Cambuur NAC Breda op bezoek in Leeuwarden: op naar opnieuw een uitverkocht huis! Lees FC Den Bosch. 3-1. 01/09. Helmond Sport. 2-1. Video ...

Matchday Liveblog NAC - SC Cambuur Volg onze liveblog om op de hoogte te blijven van de wedstrijd. Hup NAC! Geen publiek. Het is niet mogelijk om de wedstrijd in het stadion te kijken. Er mag ... Ik hoop weer op een beetje geluk!! HUP NAC!!! 💪 1 0 markenaa 14 oktober 2023, 13:34@dapope Is geen verkeerde indruk Hetzelfde als een goede indruk? 0 2 BasSnelden 14 oktober 2023, 15:23We missen nog steeds 6 basisspelers! Cuco, Roy, Patriot, Matthew, Javier, Elias, … Wordt dus weer super moeilijk bij een grote club als Cambuur! Maar deze trainer zeikt niet en beseft dat hij t moet doen met Tein, Rowan, Victor en Sabir… Knap op zich 4 0 M. H. te R. 14 oktober 2023, 16:49Ik hoop dat het sleuren en trekken van Haugen eens een keer effectief is. SC Cambuur - NAC Breda live uitslagen, H2H en SC Cambuur NAC Breda live uitslagen (en gratis live stream internet kijken), wedstrijdprogramma en resultaten start op 15 okt 2023 om 14:45 GMT , in Eerste ... meestal gaat het dan fout bij NAC... maar met name de eerste helft tegen Groningen biedt vertrouwen.. de kwaliteit is er echt wel 13 1 13 oktober 2023, 20:56Realistische teksten en tactisch geen rare fratsen. 2 2 scheppioni 14 oktober 2023, 10:08@ Da Pope Ik wacht toch nog even het vervolg morgen af voordat ik te vroeg concludeer..... wat ze zegge " ene zwaluw" maar potentie is er! HUP NAC! 4 1 14 oktober 2023, 10:11Zo te horen is JP wel alert voor het HdJ effect! 💪💛🖤 2 0 4Lantijntje 14 oktober 2023, 11:23Weer een duidelijk interview. Duidelijkheid qua opstelling. Geeft ook rust voor de spelers. Matchday Liveblog NAC - SC CambuurEerste elftal Algemeen Matchday Liveblog NAC - SC Cambuur Matchday! Vanavond speelt NAC de kraker in het Rat Verlegh stadion tegen SC Cambuur. We moeten het wederom stellen zonder onze supporters, maar de ploeg van Maurice Steijn zal vol gas geven! In de laatste thuiswedstrijd tegen de Friezen wist NAC met 1-0 te winnen door een doelpunt van Ivan Ilic. Kan NAC een stapje dichterbij de eerste periodetitel komen? Volg onze liveblog om op de hoogte te blijven van de wedstrijd. Hup NAC! NAC Breda 0 - 4 SC Cambuur L. Fiorini 22' R. Schouten 41' K. de Rooij 62' M. El Allouchi (Y. Voetbalwedstrijden die Vandaag Live worden uitgezonden Naar welke voetbalwedstrijd ga jij vandaag kijken? Voetbal Wedstrijden van 15 SC Cambuur - NAC Breda Keuken Kampioen Divisie Vanaf 16:45 live op ESPN ... SC Cambuur - NAC Breda (Eerste Divisie 15-10-2023) 1 dag geleden — Lees de SC Cambuur - NAC Breda (Eerste Divisie - 15-10-2023) voorspelling en wedtips met een volledige analyse van onze Voetbal experts. BSR TV: Jean Paul van Gastel voor SC Cambuur15 Reacties 13 1 Da Pope 13 oktober 2023, 20:56Realistische teksten en tactisch geen rare fratsen. Vind dat Van Gastel vooralsnog geen verkeerde indruk maakt. Zou echt mooi zijn als je zondag wint. 4 11 BP 13 oktober 2023, 18:44Dus weer Wernersson, pff 😡😡 8 0 Babos! 13 oktober 2023, 19:51Kom op jongens! Ik zit er zondag klaar voor met een biertje! Even een momentje uit de harde realiteit! Hup NAC! 8 0 Scheids! 13 oktober 2023, 20:04Win deze pot en je zet dan echt een serietje neer door goed vertrouwen! 11 0 VakGBaard 13 oktober 2023, 20:06Lekkere nuchtere man, die volgens mij oprecht blij is dat hij voor NAC mag werken. Mooi om te zien 9 0 MVG 13 oktober 2023, 20:07Zondag resultaat halen is met het oog op het programma wat eraan komt echt nodig om bovenin aan te gaan haken.. SC Cambuur live stream, fixtures on TV Cambuur Leeuwarden. NAC Breda. 20 Oct 13:00. Maastricht. Cambuur Leeuwarden. Cambuur Leeuwarden vs NAC Breda. Ad. 0:00:00. Fubo_tv. Sign in and watch live ... Zou mooi zijn voor hem als ie er twee inlegt. Dan is ie los en NAC ook, denk?! 3 0 14 oktober 2023, 20:05Denk ik ook over Haugen. Velen op oa deze site vonden hem slecht maar ik zie wel wat in deze jongen. Sowieso een karakter dat bij NAC past! 2 0 Zwampie 14 oktober 2023, 20:38als ze toch de juiste weg in kunnen slaan morgen kan dit een hele boost geven. Een paar plaatsen stijgen en nog maar 9 punten achter. maar ja moe nog wel gebeuren. BSR TV: Jean Paul van Gastel voor SC Cambuur - NAC We kijken vooruit op de wedstrijd tegen SC Cambuur en genieten nog een beetje na van die overwinning op FC Groningen. Bron: B-Side Rats. Vorig bericht. NAC ... Cambuur Leeuwarden vs NAC Livescore and Live Video We will provide only official live stream strictly from the official channels of the league or the teams whenever it is available. Live streaming will begin ... Azzagari) 69' D. McIntosh-Buffonge (A. Kali) 69' H. Doğan (K. de Rooij) 69' Roger Riera 81' N. Venema 88' 26' D. Schmidt 38' G. Korte (0-1) 46' J. Kramer (E. Schouten) 54' 59' M. Paulissen (C. Mac-Intosch) (0-2) 66' R. Maulun (M. Paulissen) 66' J. Antonia (M. Breij) 69' S. Nieuwpoort (C. Mac-Intosch) 77' (R. Mühren) (0-3) 83' M. Pouwels (R. Voetbal op TV, live bij Ziggo | Ziggo Entertainment Ontdek hier ons complete voetbalaanbod. La Liga voetbal live kijken · La Liga · Spaanse competitie · Serie A voetbal live kijken · Serie A · Italiaanse ... Hesgoal SC CAMBUUR-NAC Breda. Waar gratis ? Kijk hier gratis naar voetbalwedstrijden uit de SC Cambuur Hesgoal. Hesgoal TV en 365LIVE kun je online naar gratis voetbal kijken. Je zal verrast zijn... Live losse sportwedstrijden kijken Je vindt alle wedstrijden in het menu bij Sport. Welke sport kan je kijken? Bij ESPN kijk je live voetbal; Met Ziggo Sport Totaal ... Sportclub Cambuur Weekschema SC Cambuur · NAC Breda op bezoek in Leeuwarden: op naar opnieuw een uitverkocht huis! · Ga mee naar Zuid-Limburg voor de wedstrijd tegen MVV Maastricht ... Live voetbal | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Keuken Kampioen Divisie ; Willem II. 14:30. FC Den Bosch ; SC Cambuur. 16:45. NAC Breda ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...
bottom of page